ΙστορίαΠροϊόνταΔίκτυοΑνταλλακτικάΧρηματοδότησηΧορτοδετικές ΠρέσεςΜεταχειρισμένα
 
 

SERIES 5H
3 χρονιά μετά το λανσάρισμα της σειράς στο 2012, η σειρά τρακτέρ 5Η ανανεώνεται με νέου σχεδιασμού καμπίνα. Διαθέτοντας σχεδιασμό τεσσάρων κολώνων και επίπεδο πάτωμα με πόρτες με μεντεσέδες βαρέως τύπου, η νέα καμπίνα προσφέρει άνεση της πρόσβασης στην θέση οδήγησης και ασύγκριτη περιμετρική ορατότητα.

Το εσωτερικό της καμπίνας είναι σχεδιασμένο με έμφαση στην κάθε λεπτομέρεια. Όλα τα χειριστήρια είναι εργονομικά κατανεμημένα για μέγιστη άνεση κατά την χρήση και το τηλεσκοπικά ανακλεινόμενο τιμόνι με το ταμπλό οργάνων, επιτρέπει στον χειριστή την επισκόπηση των λειτουργιών του τρακτέρ ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα air-condition έχει βελτιωθεί με την τοποθέτηση των φίλτρων στις πίσω κολώνες για ευκολότερο καθαρισμό. Σαν αποτέλεσμα, η οροφή της καμπίνας επανασχεδιάζεται με λεπτότερο προφίλ, επιτρέποντας την μείωση του συνολικού ύψους του τρακτέρ.

Στη τεχνική πλευρά, τα νέα τρακτέρ 5Η προσφέρουν αυξημένη υδραυλική παροχή (63 l/min + 30 l/min) και μεγαλύτερη χωρητικότητα δεξαμενής καύσιμου έως 120lt.

Η καινούργια σειρά τρακτέρ διαθέτει επίσης και βελτιώσεις στο σαζμάν. Το σαζμάν των 12+12 ταχυτήτων με υδροδυναμική ρεβέρσα και ποτενσιόμετρο ρύθμισης της διαβάθμισης της ρεβέρσας μπορεί να επεκταθεί σε σαζμάν με 36+12 ταχύτητες με σύστημα powershift 3 βαθμίδων που προσφέρει μέγιστη τελική ταχύτητα 40 km/h σε μειωμένες στροφές κινητήρα.

Η νέα σειρά 5Η αποτελείται από 4 μοντέλα- τα 90,100,110 και 115- όλα εφοδιασμένα με τους νέους κινητήρες Perkins 854E-E34TA, με τεχνολογία 2 βαλβίδων, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού common rail και σύστημα ανατροφοδοσίας καυσαερίων (EGR), αυτοί οι κινητήρες 3,4lt, 4κυλινδροι με turbo και aftercooler ικανοποιούν τις προδιαγραφές εκπομπών Tier 4 Interim και προσφέρουν ιπποδυνάμεις από 85 έως 113 hp. Τα πρώτα 3 μοντέλα της σειράς προσφέρονται με το σύστημα επαύξησης ισχύος Dual Power στην βασική έκδοση. Τα τρακτέρ της σειράς 5Η διατίθενται και σε εκδόσεις με αψίδα ασφαλείας.

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΡΤΟ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ (κατά παραγγελια) Το κατηγορίας 2 σύστημα ανάρτησης 3σημειων διαθέτει λειτουργίες ανύψωσης/κατεβάσματος/πλεύσης και προσφέρει ανυψωτική ικανότητα 2100kg. Το ΡΤΟ των 1000rpm είναι ηλεκτρουδραυλικης συμπλεξης με μπουτον. Το εμπρόσθιο υδραυλικό και το ΡΤΟ έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αυξήσει την χρηστικότητα της σειράς 5Η, καθιστώντας τα ιδανικά για τον συνδυασμό χρήσης παρελκόμενων εμπρός και πίσω.

ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ PERKINS 854E-E34TA TIER 4 INTERIM
Τα τρακτέρ της σειράς 5Η είναι εφοδιασμένα με νέα σειρά κινητήρων Perkins 854E-E34TA, 4κυλινδρους, turbo-aftercooler, με ισχύς από 85 έως 113hp. Αυτοί οι κινητήρες με κυβισμό 3.4L διαθέτουν κυλινδροκεφαλες 2 βαλβίδων ανά κύλινδρο και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού common rail καθώς και ένα καινοτόμο σύστημα ανατροφοδοσιας καυσαερίων (EGR) που σε συνδυασμό με το φίλτρο μικροσωματιδιων (DPF) ικανοποιούν τις προδιαγραφές εκπομπών Tier 4 Interim . Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, σε συνδυασμό με το σύστημα Dual Power, επιτρέπει στον κινητήρα την αυτόματη αύξηση της ισχύος και της ροπής για την εκτέλεση απαιτητικών εργασιών ΡΤΟ και μεταφορών. Πλήρως ανασχεδιασμένο για να αντικατοπτρίζει το στιλ της οικογένειας τρακτέρ Landini, το νέο καπό ανοίγει έτσι ώστε να προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα του κινητήρα για την τακτική συντήρηση, τις επισκευές και τον καθαρισμό των ψυγείων σε συνθήκες σκόνης.

ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΑΖΜΑΝ T-TRONIC ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΕΒΕΡΣΑ
Η σειρά 5Η διαθέτει σαζμαν Speed Four με υδροδυναμική ρεβερσα προσφέρει 3 βαθμίδες με 4 ταχύτητες το κάθε ένα. Το βασικό σαζμαν μπορεί να συνδυαστεί με το σαζμαν T-Tronic με 3 βαθμίδες powershift (high, medium, low) που αλλάζουν εν κινήσει με την χρήση των πράσινων μπουτον που είναι ενσωματωμένα στο λεβιέ ταχυτήτων. ε την υδροδυναμική ρεβερσα(fig. C), αυτή η σύνθεση προσφέρει 36 εμπρός και 12 όπισθεν ταχύτητες. Επιπρόσθετα έρπουσες ταχύτητες είναι διαθέσιμη κατά παραγγελία και αυξάνει τον συνολικό αριθμό ταχυτήτων σε 48 εμπρός και 16 όπισθεν. Το μπουτον αποσυμπλεξης στον λεβιέ ταχυτήτων και η υδροδυναμική ρεβερσα ενσωματωμένη στο τιμόνι επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητες και κατεύθυνση από εμπρός όπισθεν χωρίς την χρήση του ποδοσυμπλεκτη. Η υδροδυναμική ρεβερσα είναι εφοδιασμένη έλεγχο διαβάθμισης. Αυτή η λειτουργία, ενσωματωμένη στο πίνακα ελέγχου, ρυθμίζει την αντίδραση της υδροδυναμικής ρεβερσας για την προσαρμογή σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας.

ΝΕΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙ Στιλάτο και επαρκώς φωτισμένο, το ταμπλό οργάνων ανακλεινεται με τον τιμόνι, επιτρέποντας στον χειριστή να ελέγχει διαρκώς την κατάσταση λειτουργίας του τρακτέρ.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΟΦΕΛΗ
  • ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ, TURBO ΜΕ AFTERCOOLER ΑΕΡΑ-ΑΕΡΑ
  • ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΜΕ DUAL POWER
  • ΥΨΗΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
  • ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΟ ΚΑΠΟ ΓΙΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΑΖΜΑΝ T-TRONIC ΜΕ 3ΒΑΘΜΙΔΕΣ POWERSHIFT (H-M-L )
  • ΜΠΟΥΤΟΝ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΞΗΣ ΣΤΟΝ ΛΕΒΙΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
  • ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΕΒΕΡΣΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
  • ΕΠΙΛΟΓΗ 46 ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 16 ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΕΡΠΟΥΣΕΣ


ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΜΕ ΓΩΝΙΑ ΣΤΡΟΦΗΣ 55° Ο εμπρόσθιος άξονας 4WD με ηλεκτρουδραυλικη συμπλεξη και γωνία στροφής 55̊ εξασφαλίζει το υψηλό διάκενο εδάφους και την μέγιστη ευελιξία.
Η συνδυαζόμενη λειτουργία των εμπρός και πίσω δισκοφρένων σε λουτρό ελαίου προσφέρει αποδοτικό φρενάρισμα και στους τέσσερις τροχούς. Διαθέτοντας πλήρες μπλοκε διαφορικό με ηλεκτρουδραυλικη συμπλεξη, ο εμπρόσθιος άξονας προσφέρει μέγιστη πρόσφυση ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

ΝΕΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΥΨΩΣΗΣ LANDTRONIC: Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ Με τα χειριστήρια τοποθετημένα στην δεξιά κονσόλα (fig. G), το νέο σύστημα εργονομικής ανύψωσης ηλεκτρονικού ελεγχου Landtronic προσφέρει όλες τις κύριες λειτουργίες και διατάξεις που επιτρέπουν τον ακριβή έλεγχο του παρελκομένου. Το κατηγορίας 2 υδραυλικό σύστημα ανύψωσης 3 σημείων διαθέτει αισθητήρα φορτίου στις λάμες έλξης για εύκολη λειτουργία και προσφέρει μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 4750 kg.

HYDRA-PTO: 2 ΚΑΙ 3 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΡΤΟ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΣΥΜΠΛΕΞΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Το 1"3/8 PTO προσφέρει την επιλογή 2 ταχυτήτων: 540/750 rpm η, εναλλακτικά, 540/1000 rpm. Ένα επιπρόσθετο ΡΤΟ 3 ταχυτήτων προσφέρει 540/750/1000 rpm είναι διαθέσιμο σαν επιλογή για μεγαλύτερη ευελιξία. Υδραυλικά ελεγχόμενος με μπουτον (P) (fig. G), ο πολυδισκος συμπλέκτης σε λουτρό ελαίου εξασφαλίζει την προοδευτική εκκίνηση του παρελκομένου.

ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ Το νέο υδραυλικό σύστημα προσφέρει συνολική υδραυλική παροχή 93 l/min (υδραυλικό + τιμόνι). Το σύστημα διαθέτει 4 βοηθητικές βαλβίδες με λεβιέδες ελεγχου, τοποθετημένου στην δεξιά πλευρά του χειριστή, εξασφαλίζουν την χρηστικότητα και την αποδοτική λειτουργία των παρελκομενων.
Δυο από τις βαλβίδες ελέγχονται με joystick (1)(fig.H) και μπορούν να ελέγξουν είτε εμπρόσθιο φορτωτή η εμπρόσθιο υδραυλικό, καθώς οι δυo άλλες ελέγχονται από λεβιέδες (2) (fig. I).

ΝΕΑ ΚΑΜΠΙΝΑ TOTAL VIEW ΜΕ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΝΕΣΗ Η νέα καμπίνα Total View με λεπτό προφίλ διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων κολώνων με επίπεδο πάτωμα και μεγάλες πόρτες με μεντεσέδες βαρέως τύπου για ευκολία πρόσβασης και ασυναγώνιστη περιμετρική ορατότητα. Το εσωτερικό της καμπίνας έχει σχεδιαστεί με έμφαση στην λεπτομέρεια. Η πλήρως ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης προσφερει εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια και ένα τηλεσκοπικά ανακλεινομενο τιμόνι, το οποίο ανακλεινεται με το ταμπλό οργάνων, επιτρέποντας στον χειριστή την επισκόπηση των λειτουργιών του τρακτέρ. Επιπρόσθετα, η καμπίνα μπορεί να εφοδιαστεί με κάθισμα με ανάρτηση αέρα για επιπρόσθετη άνεση. Το σύστημα air-condition έχει βελτιωθεί με την τοποθέτηση των φίλτρων στις πίσω κολώνες για εύκολο καθαρισμό. Σαν αποτέλεσμα , η οροφή της καμπίνας ανασχεδιάστηκε με λεπτότερο προφίλ επιτρέποντας την μείωση του συνολικού ύψος του τρακτέρ. Η καμπίνα είναι πλήρως μονωμένη από το εξωτερικό περιβάλλον μέσω γυάλινων παραθύρων και ενός αποδοτικού συστήματος συμπίεσης. Και το εμπρός και το πίσω παράθυρο ανοίγουν έτσι ώστε να προσφέρεται η επιλογή του φυσικού αερισμού.
Η μεγάλη ηλιοροφη προσφέρει έξτρα ορατότητα για τις εργασίες με φορτωτή και 4 πανίσχυρα φώτα αλογόνου εξασφαλίζουν εξαίρετο φωτισμό για τις νυχτερινές εργασίες (fig. L).
Η έκδοση με αψίδα ασφαλείας είναι εξίσου άνετα και εργονομικά σχεδιασμένη όπως η έκδοση καμπίνας.