ΙστορίαΠροϊόνταΔίκτυοΑνταλλακτικάΧρηματοδότησηΧορτοδετικές ΠρέσεςΜεταχειρισμένα
 
 

NEA ΣΕΙΡΑ 6C, καινοτόμος σχεδιασμός για ασύγκριτη άνεση και παραγωγικότητα


Η νέα σειρά 6C της Landini είναι η αντικατάσταση της σειράς Powermondial. Τα δύο μοντέλα της σειράς είναι εφοδιασμένα με κινητήρες FPT NEF 4.5L που αποδίδουν ισχύς 111 hp και 121 hp.
Και οι δύο κινητήρες ικανοποιούν τους κανονισμούς αντιρρύπανσης “Tier 4 Interim” με χρήση του σύγχρονου συστήματος SCR (επιλεκτική καταλυτική μείωση) που περιορίζει τους εξερχόμενους ρύπους και με χρήση του συστήματος “DUAL POWER” που ανεβάζει την ιπποδύναμη του κινητήρα στους 122 και 133 HP για τις εργασίες με PTO και τις μεταφορές.
Τα τρακτέρ 6C προσφέρουν στιβαρό σχεδιασμό και διαθέτουν καμπίνα, μοντέρνα και στυλάτη, με 4 κολώνες και ποιότητα και φινίρισμα σαλονιού αυτοκινήτου, για μέγιστη άνεση στην λειτουργία.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της σειράς 6C, περιλαμβάνουν ένα σύγχρονο κιβώτιο “ExtraShift” που προσφέρει 3 βαθμίδες “POWERSHIFT” και αποδίδει 36 εμπρός και 12 όπισθεν ταχύτητες, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω σύστημα υδραυλικής ανάρτησης με ανυψωτική ικανότητα 5400κιλών και κατά παραγγελία, δυναμοδότη PTO 4 ταχυτήτων και ένα αναβαθμισμένο υδραυλικό σύστημα, το οποίο προσφέρεται είτε στην βασική σύνθεση με υδραυλική ροή 66λίτρα/λεπτό είτε κατά παραγγελία σε έκδοση κλειστού κέντρου(L.S.) με ελάχιστη υδραυλική ροή 110λίτρα/λεπτό.
Προσφέρονται επίσης κατά παραγγελία εμπρός υδραυλικό και PTO, για διεύρυνση των δυνατοτήτων χρήσης των τρακτέρ.
Η σειρά τρακτέρ 6C, μπορούν επί πλέον να εφοδιαστούν με ανάρτηση εμπρός άξονα και καμπίνας που βελτιώνουν την άνεση οδήγησης στον δρόμο.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ FPT NEF 4.5L "TIER 4 INTERIM" ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ SCR

Τα τρακτέρ της σειράς 6C είναι εξοπλισμένα με κινητήρες 4.5L, 4κύλινδρους turbo, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού common rail που αποδίδουν μέγιστη αυξημένη ισχύ 121 hp και 133 hp. Το βελτιωμένο σύστημα ψεκασμού και η ενισχυμένη καύση, σε συνδυασμό με το σύστημα καταλυτικής επεξεργασίας καυσαερίων SCR, επιτρέπουν στους κινητήρες της σειράς να αποδίδουν εξαιρετική ισχύ και μεγάλο απόθεμα ροπής με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Διαθέτουν επίσης το σύστημα ενίσχυσης ισχύος 'Power Plus' που αυτόματα προσφέρει επιπλέον ισχύ και ροπή για τις σκληρές συνθήκες εργασίας και τα βαριά φορτία, διατηρώντας την ταχύτητα και την παραγωγικότητα. Το πλήρως ανοιγόμενο καπό παρέχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα του κινητήρα για τις προγραμματισμένες συντηρήσεις και τις επισκευές

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ(ΣΑΖΜΑΝ) XTRASHIFT ΚΑΙ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΕΒΕΡΣΑ POWER SHUTTLE
Το Xtrashift τριπλασιάζει τις 12 ταχύτητες του βασικού κιβωτίου(Speed Four με 4 ταχύτητες σε 3 γκρουπ) εν κινήσει, προσφέροντας συνολικά 36 εμπρός και 12 όπισθεν ταχύτητες. Οι ταχύτητες Xtrashift αλλάζουν με το μπουτόν (L) στον λεβιέ (φωτ. C). Έρπουσες ταχύτητες προσφέρονται κατά παραγγελία και αυξάνουν τον συνολικό αριθμό σε 48 εμπρός και 16 όπισθεν. Το μπουτόν αποσύμπλεξης (M) στον λεβιέ ταχυτήτων (φωτ. C) και ο λεβιές της υδροδυναμικής ρεβέρσας στην κολώνα του τιμονιού (φωτ. D) επιτρέπουν στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητες και κατευθύνσεις από εμπρός σε όπισθεν χωρίς την χρήση του πεντάλ του συμπλέκτη.

Άλλα κύρια χαρακτηριστικά του κιβώτιου ταχυτήτων:
Το κιβώτιο ταχυτήτων Xtrashift με την λειτουργία 40ECO, της μέγιστης ταχύτητας των 40km/h στις 1900 στροφές, προσφέρει περισσότερη οικονομία καυσίμου και λιγότερο θόρυβο κατά τις μεταφορές. Ο έλεγχος διαβάθμισης της ρεβέρσας ρυθμίζεται με ποτενσιόμετρο για την προσαρμογή των παρελκομένων σε διαφορετικές συνθήκες εδάφους.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ 4WD
Τα τρακτέρ της σειράς 6C εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανεξάρτητη ανάρτηση του εμπρόσθιου άξονα τετρακίνησης 4WD και προσφέρουν μεγαλύτερη ταχύτητα πορείας, καλύτερη πρόσφυση και εξαιρετική ευελιξία σε όλους τους τύπους εδάφους, βελτιώνοντας την άνεση του χειριστή, την ασφάλεια και την αποδοτικότητα.

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 3 ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ PTO (ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ)
Το εμπρόσθιο υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων είναι κατηγορίας 2 και διαθέτει λειτουργίες ανύψωσης και χαμηλώματος και προσφέρει ανυψωτική ικανότητα 2500kg. Το εμπρόσθιο ΡΤΟ,1000 στροφών, είναι υλεκτρουδραυλικής σύμπλεξης και ελέγχεται με μπουτόν. Το εμπρόσθιο υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων και το ΡΤΟ έχουν σχεδιαστεί ετσι ώστε να αυξάνουν την χρηστικότητα των τρακτέρ της σειράς 6C, κάνοντας τα ιδανικά για τις εργασίες με συνδυασμό παρελκομένων.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 3 ΣΗΜΕΙΩΝ
Με τα χειριστήρια έξυπνα τοποθετημένα στην δεξιά κονσόλα (φωτ. E), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων προσφέρει όλες τις κύριες λειτουργίες για απλό και ακριβή χειρισμό του παρελκόμενου.
Προσφέρεται επίσης αισθητήρας ραντάρ για την βελτίωση των επιδόσεων κατά την έλξη και την μείωση της ολίσθησης σε δύσκολες συνθήκες εδάφους. Προσφέροντας ανυψωτική ικανότητα 5400 kg με δύο βοηθητικές μπουκάλες, το υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων είναι κατηγορίας ΙΙ και είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα φορτίου στις κάτω λάμες έλξης για τον έλεγχο του παρελκομένου με ακρίβεια.

ΔΥΝΑΜΟΔΟΤΗΣ ΡΤΟ: 2 ΚΑΙ 4 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΣΥΜΠΛΕΞΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ Το ΡΤΟ προσφέρει 2 επιλογές ταχύτητας στην βασική έκδοση. Το ΡΤΟ 4 ταχυτήτων προσφέρεται κατά παραγγελία. Ο υδραυλικά ελεγχόμενος, με μπουτόν (φωτ. E), πολύδισκος συμπλέκτης εμβαπτιζόμενος σε λάδι επιτρέπει την προοδευτική σύμπλεξη του ΡΤΟ, εξασφαλίζοντας την ομαλή εκκίνηση του παρελκόμενου. Η λειτουργία ΑUTO ΡΤΟ, αυτόματα απενεργοποιεί και ενεργοποιεί το ΡΤΟ όταν το υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων είναι σε ανύψωση από τον χειριστή εξασφαλίζοντας τον λεπτομερή έλεγχο του παρελκόμενου στις στροφές στα κεφαλάρια.

ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Το νέο υδραυλικό σύστημα είναι διαθέσιμο κατά παραγγελία με κύκλωμα κλειστού κέντρου (LS) συνολικής παροχής 110 l/min. Προσφέρει έως και 5 βοηθητικές βαλβίδες με ευαισθησία φορτίου με χειριστήρια ενσωματωμένα στην δεξιά κονσόλα επιτρέποντας την αποδοτική λειτουργία του παρελκομένου για μεγαλύτερη ευελιξία. Δύο βοηθητικές βαλβίδες ελέγχονται από joystick (1) για την λειτουργία εμπρόσθιου φορτωτή, καθώς οι υπόλοιπες 3 βαλβίδες ελέγχονται με λεβιέδες.



ΝΕΑ ΚΑΜΠΙΝΑ DELUXE ΓΙΑ ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ Διαθέτοντας νέο σχεδιασμό 4 κολώνων, επίπεδο πάτωμα και πόρτες με ισχυρούς μεντεσέδες, η νέα καμπίνα Deluxe προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο κάθισμα του οδηγού και ασύγκριτη ορατότητα.
Η θέση του οδηγού, με δυνατότητα πολλών ρυθμίσεων, διαθέτει κάθισμα με ανάρτηση αέρα και τηλεσκοπικά ανακλινόμενη κολώνα τιμονιού ανακλίνεται μαζί με την κονσόλα οργάνων. Τα κύρια χειριστήρια είναι τοποθετημένα στην δεξιά κονσόλα για μέγιστη άνεση και ευκολία χειρισμού. Το εσωτερικό διαθέτει ένα κομψό και μοντέρνο σχεδιασμό επιπέδου αυτοκινήτου και εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια. Εξαιρετικά ηχομονωμένη, με αποδοτικό aircondition, η καμπίνα του τρακτέρ Χ6 προσφέρει ένα άνετο περιβάλλον για πολλές ώρες εργασίας στον αγρό.
Μηχανική ανάρτηση καμπίνας είναι διαθέσιμη κατόπιν παραγγελίας για επιπρόσθετη άνεση. Η ανοιγόμενη ηλιοροφή εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα για εργασίες με φορτωτή. 14 ισχυρά φώτα αλογόνου παρέχουν εξαιρετικό φωτισμό για νυχτερινές εργασίες.