Landini 6H, απόδοση, στιλ και ισχύς

Νέο Landini Series6H T-Tronic. Χάρει στην τεχνολογία DOC-DPF-SCR με υδραυλικό κύκλωμα κλειστού κέντρου, ανάρτηση καμπίνας και άξονα, το νέο μέλος της οικογένειας τρακτέρ της Argo Tractors με κινητήρα Stage V, αποτελεί καινοτόμα προσθήκη στην κατηγορία μεσαίων τρακτέρ για ανοικτές καλλιέργειες, εργασίες χορτοδεσίας και χορτονομής και εργασίες στην φάρμα. Διαθέτει βελτιωμένες επιδόσεις και απόδοση, ανανεωμένο στιλ και εργονομία.

ΑΠΟΔΟΣΗ,ΕΥΕΛΙΞΙΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

3,6λίτρα/ 4κύλινδροι

ΙΣΧΥΣ

119hp 127hp

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

T-Tronic

Η εγκατάσταση του συστήματος επεξεργασίας καυσαερίων Stage V και του συστήματος SCR κάτω από το καπό, όχι μόνο προσδίδει συμπαγές σχεδιασμό σύμφωνα με την οικογενειακή αισθητική της LANDINI, αλλά επιτρέπει την μέγιστη ορατότητα.  Η ορατότητα ενισχύεται επίσης από την καμπίνα 4 κολώνων με φαρδύτερη ανοιγόμενη ηλιοροφή για φυσικό αερισμό. Όλες οι εργασίες με εμπρόσθιο φορτωτή γίνονται πιο εύκολες από ποτέ, όπως επίσης και η νυχτερινή εργασία λόγω των 10 φωτών LED.

Αναρτώμενη καμπίνα

H άνεση του χειριστή εξασφαλίζεται με το σύστημα ανάρτησης καμπίνας με μπουκάλες 96mm και εργονομικές λύσεις που υιοθετούνται στην κονσόλα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο joystick για τον εμπρόσθιο φορτωτή, το υδραυλικό ανυψωτικό σύστημα και τον έλεγχο των ταχυτήτων Powershift. Η δυνατότητα επιλογής κατά παραγγελία εμπρόσθιου άξονα με αναρτήσεις βελτιώνει επιπρόσθετα την άνεση κατά την διάρκεια οδικών μεταφορών.

Κινητήρας FTP

Η σειρά αποτελείται από 2 μοντέλα τα οποία εξοπλίζονται με κινητήρες F36, 4κυλίνδρων , 16 βαλβίδων : Το  6-125H , αποδίδει 119hp, και το 6-135H 126 hp. Η εισαγωγή καινοτόμων λύσεων και η αυξημένη χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου από 150 σε 170 λίτρα εξασφαλίζουν μείωση 10% στην κατανάλωση καυσίμου, και ως εκ τούτου, μεγαλύτερη αυτονομία κατά την ημερήσια εργασία. Η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί, με τα δυο μοντέλα να φτάνουν τα  518 Nm στις 1300 rpm.

 

6-125H 6-135H
Ονομαστική Ισχύς (97/68/EC – ISO TR 14396) hp/kW 119/88 127/93
Μέγιστη Ισχύς (97/68/EC – ISO TR 14396) hp/kW 119/88 127/93
Ονομαστικές στροφές κινητήρα rpm 2200 2200
Στροφές κινητήρα στην μέγιστη ισχύ rpm 1900 1900
Κατασκευαστής FPT FPT
Κύλινδροι/ Κυβισμός/ Βαλβίδες 4 / 3,6 L / 16V 4 / 3,6 L / 16V

Κιβώτιο ταχυτήτων 48+16 με HML (3 Powershift) και υδραυλική ρεβέρσα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξασφαλίζει την κατάλληλη ταχύτητα για κάθε συγκεκριμένη εργασία. Αυτό επιτυγχάνεται χάρει στο πολυδοκιμασμένο κιβώτιο ταχυτήτων που προσφέρει 48 ταχύτητες εμπρός και 16 όπισθεν με HML (3 ταχύτητες PowerShift υπό φορτίο )και υδραυλική ρεβέρσα με δυνατότητα ρύθμισης της διαβάθμισης. Το κιβώτιο περιλαμβάνει και έρπουσες ταχύτητες. Σαν επιπρόσθετη επιλογή κατά παραγγελία, διατίθεται “Park-lock”- ένα σύστημα πέδησης με γρανάζι στο κιβώτιο – για εγγυημένη πλήρη ασφάλεια.

Το υδραυλικό σύστημα

Το υδραυλικό σύστημα έχει επίσης ανανεωθεί πλήρως, με την προσθήκη κυκλώματος κλειστού κέντρου (CCLS) με παροχή 110 λίτρων/λεπτό, με 38,5 λίτρα για το τιμόνι. Η εξέλιξη του υδραυλικού κυκλώματος επιτρέπει αυξημένη απόδοση και παραγωγικότητα κατά την διάρκεια εργασιών με εμπρόσθιο φορτωτή και επίσης επιτυγχάνεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και θορύβου κατά την διάρκεια της εργασίας. 34 λίτρα λαδιού μπορούν να διατεθούν σε συνδυασμό με επιπρόσθετο ελαιδοχείο(κατά παραγγελία) 10 λίτρων για την λειτουργία ανατρεπόμενων τρέϊλερ. Επίσης διατίθεται σύστημα “Power Beyond” κατά παραγγελία, το οποίο εξασφαλίζει την συνολική χρήση της παροχής των 110 l/min σε εφαρμογές με αντίστοιχη απαίτηση. Διατίθενται έως 7 διπλές εξωτερικές βοηθητικές παροχές εκ των οποίων 2 με ηλεκτρονικό έλεγχο και 3 μηχανικές, καθώς και κατανεμητή ροής με τον οποίο διπλασιάζονται οι έξοδοι. Επίσης διατίθεται παροχή με σολινοείδη βαλβίδα για παρελκόμενα τα οποία απαιτούν συγκεκριμένη ροή, με την δυνατότητα να προστεθούν 2 επιπρόσθετες βοηθητικές βαλβίδες πίσω με ηλεκτρονικό έλεγχο.

ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

6-125H 6-135H
Μεταξόνιο mm 2420 2420
Μέγιστο ύψος πάνω από την καμπίνα χωρίς φάρους mm 2623 – μετρημένο με ελαστικά 380/70R24 – 480/70R34 2623 – μετρημένο με ελαστικά 380/70R24 – 480/70R34
Ακτίνα στροφής mm 4400 μετρημένο με ελαστικά 480/65R24 – 540/65R38 4400 μετρημένο με ελαστικά 480/65R24 – 540/65R38
Βάρος – με βασική σύνθεση Kg 4800 4800
Μικτό βάρος Kg 8500 (φαρδύς εμπρός άξονας) – 8000 (στενός εμπρόσθιος άξονας) 8500 (φαρδύς εμπρός άξονας) – 8000 (στενός εμπρόσθιος άξονας)
Μέγιστη διάσταση εμπρός και πίσω ελαστικών – (Εσωτερική ακτίνα -IR) mm 480/65R24 – 540/65R38 (IR 800mm) 480/65R24 – 540/65R38 (IR 800mm)